ما رسانه دانش نورا هستیم

این دغدغه ماست: رسانه علمی برای جامعه ای بهتر

ما معتقدیم که نتیجه تحقیقات علمی باید به درست افراد جامعه برسد و بر کیفیت زندگی آنها تاثیر مثبت بگذارد بنابراین کسب و کار ما بر این اساس شکل گرفته است

  1. خدمات رسانه ای برای معرفی دانش و تحقیقات علمی؛
  2. خدمات مبتنی بر دانش برای بهبود محتوای رسانه؛
0%
بازخورد مثبت
0
پروژه های انجام شده
0
تعداد مشتریان
0
تیم های همکار

تولد ما

ما یک واحد فن آور در مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم  هستیم. یک واحد فن آور به واحدی گفته می شود که توانایی ایجاد کسب و کاری جدید براساس یک ایده نوآورانه و فناورانه را دارد. ایده ما برای کسب و کارمان «ارائه راهکارهای عینی سازی پژوهش­های علوم انسانی» است.

تیم ما ترکیبی از پژوهشگران علوم انسانی، فناوران، هنرمندان و تحلیلگرانی است که می خواهند پژوهش های علوم انسانی را به خدمت و کالا یا محتوای رسانه­ای تبدیل و به جامعه مخاطب عرضه کنند.

ما با هویت حقوقی «موسسه فرهنگی هنری نورا»  و نشان تجاری «نورا» فعالیت می کنیم.

ما آماده همکاری با مراکز پژوهشی و پژوهشگاه ها، دانشگاه ها، دفاتر فیلم سازی، موسسات فرهنگی هنری و سازمانها هستیم.

تیم ما ایده های نابی برای عینی­ سازی، تجاری­ سازی، تنوع محصول  و کاربردی­ سازی علوم انسانی دارد.

اعضای گروه

محمد سلیمی

محمد سلیمی

مدیر موسسه

محمد سلیمی فارغ التحصیل در رشته های کامپیوتر، فیلمسازی و مدیریت است. او صاحب ایده «راهکارهای عینی سازی تحقیقات علوم انسانی» و موسس و مدیر موسسه فناور رسانه دانش نورا است.

محمدحسین دریاب

مسئول نورا مدیا

ایمان ابراهیمی

عضو اتاق فکر عینی سازی علوم انسانی نورا

ایمان ابراهیمی دانش آموخته دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، کارشناسی ارشد رسانه گرایش علوم ارتباطات اجتماعی و طلبه سطح 4 حوزه علمیه است.

فاطمه جمشیدی

عضو اتاق فکر نورا

دانشجوی دکتری فلسفه و کلام و طلبه سطح 3 حوزه علمیه است

مشتریان ما

فهرست
باز کردن چت